شرکت ایزایران

رفتن به محتوای اصلی
محصول دو

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری شرکت ایزایران

سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت ایزایران در ارائه خدمات به مشتریان و بهره‌گیری از کتابخانه زیر ساخت فناوری اطلاعات (ITIL) و اصل فرآیند و نقش محوری می‌‌تواند به بهترین شکل ممکن نیازهای کسب و کار شما را پوشش دهد و شما را در مدیریت ارائه خدمات مطلوب یاری نماید.
توضیحات

چرا باید از CRM در ارائه خدمات به بهره‌برداران استفاده نماییم:

◄ ایجاد یک نقطه واحد جهت برقراری ارتباط به روش‌های متنوع (تلفنی - پرتال وب – اندروید)

◄ عدم سردرگمی بهره برداران در دریافت خدمات درخواستی

◄ ایجاد یک بستر مناسب جهت ثبت اتوماتیک و غیر اتوماتیک کلیه درخواست‌ها

◄ ایجاد یک بستر مناسب جهت پیگیری لحظه به لحظه کلیه درخواست‌ها

◄ ایجاد بستر مدیریت دانش و استفاده بهینه در آموزش

◄ ارائه گزارشات دوره‌ای از خدمات ارائه شده در راستای شفاف‌سازی خدمات ارائه شده

◄ مشخص شدن توانایی‌ها و ایجاد انگیزه در کارشناسان خدمت رسان

◄ کنترل کارشناسان خدمت رسان و امتیازدهی بر اساس نحوه عملکرد

◄ افزایش روزافزون میزان رضایت بهره‌برداران

ویژگیها

برخی از امکانات سامانه به شرح زیر است:

◄ احراز هویت مشتریان

◄ سیستم ثبت و مدیریت درخواست (Ticket)

◄ تقویم و مدیریت وظیفه

◄ گزارشات

◄ اسناد و مدیریت فایل‌ها

◄ سطوح دسترسی و تیم‌های کاربری

◄ گردش کار

◄ پنل مدیریتی

◄ مدیریت کاربران

◄ تعیین نقش‌ها

◄ ایجاد سطوح دسترسی، مجوزها و حوزه فعالیت

     ـ سطوح دسترسی: شامل نمایش و عدم نمایش ماژول‌ها، فیلدها، نمایش متعلق به دیگران و فرم‌های ثبت  می‌‌باشد.

     ـ مجوزها: شامل ایجاد یک رکورد از ماژول دارای دسترسی، ویرایش و حذف آن رکورد.

     ـ حوزه فعالیت: مجموعه سطوح دسترسی و مجوزهایی که یک کاربر بر اساس نقش از نرم‌افزار بهره می‌‌برد. توجه کنید هر نقش می‌‌تواند دارای چندین پروفایل از قبل تعریف شده باشد.

◄ قوانین اشتراک گذاری

◄ ثبت ورود کاربران

◄ ویرایشگر فیلد

◄ ویرایشگر لیست‌های انتخابی

◄ اعلان

◄ وب فرم

◄ قرارداد سطح سرویس (SLA) Service Level Agreement

◄ پورتال مشتریان

◄ ایزی تیکت اندروید :(ISI Ticket)نرم‌افزاری کم حجم مخصوص گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید، با قابلیت ثبت و پیگیری درخواست و همچنین گزارشات جزئی

تصاویر