شرکت ایزایران

رفتن به محتوای اصلی
محصول دو

سیستم مدیریت اسناد ایزایران

وظیفه اصلی سامانه مدیریت اسناد و بایگانی عبارت است از ذخیره سازی، جستجوی سریع و آسان در بازیابی اسناد ذخیره شده در بانک اطلاعاتی یکپارچه و کنترل دسترسی کاربران به اسناد
توضیحات

بخش‌های عملیاتی سامانه مدیریت اسناد و بایگانی

 ◄ورود مستندات

ــ  اسکن مستندات کاغذی و امده سازی مستندات الکترونیکی

 ◄ایندکس گذاری مستندات

ــ نشانه گذاری و ارائه متادیتای مستندات (Profiling)

ذخیره سازی مستندات

  ــذخیره سازی مستندات در بانکهای اطلاعاتی و ابزارهای ذخیره ساز

 ◄بازیابی مستندات

ــ جستجوی پیشرفته (جستجوی بر روی متادیتا و کلامات کلیدی اسناد)

ــ جستجو در متن و عکس

 ◄کنترل دسترسی ها بر روی اسناد

ــ کنترل دسترسی ۳ لایه (کاربر، نقش و عمل)

مدل استقرار سامانه

خدمات قابل ارائه ایزایران در حوزه سیستم مدیریت اسناد ایزایران

 

 ارائه خدمات مشاوره ای

 تحلیل و طراحی سیستم

 توسعه و پیاده سازی

 ارائه تاییدیه امنیتی

 ارائه خدمات آموزشی و ارائه مستندات مرتبط

 ارائه خدمات پشتیبانی و پس از فروش

مشخصات

مبتنی بر وب و تکنولوژی جاوا و قابلیت برقراری ارتباط با انواع دیتابیسها

پشتیبانی از ماجول OCR به زبانهای لاتین، فارسی و عربی

 ●پشتیبانی از استاندارد IEC82045 در ارائه متادیتا و ایندکس گذاری

جستجوی پیشرفته و در متن و تصویر

 ●قابلیت ارائه طبقه بندی، تگ گذاری و یادداشت گذاری بر روی اسناد

 ●قابلیت یکپارچه شدن با سایر سامانه ها مبتنی بر استاندارد WSDL, Rest, SSO و ...

قابلیت ارائه کنترل نسخ مستندات

پشتیبانی از اسکن تحت وب

 ●ارائه کنترل دسترسی ۳ لایه

قابلیت ارائه مستندات برای کلاینتها بدون نیاز به نصب برنامه خاص

 ●قابلیت ارائه FAQ, Document Portal و کاتالوگینگ مستندات

ویژگیها

 ●مدیریت و تجمیع اسناد و اطلاعات

 ●طبقه بندی و سازماندهی مستندات

 ●ارائه قابلیت جستجوی پیشرفته به کمک متادیتاها و جستجوی در متن و تصاویر

 ●نگهداری و ذخیره سازی طولانی مدت مستندات

کنترل دسترسی کاربران

 ●ارائه قابلیت به اشتراک گذاری مستندات

 ●ارائه قابلیت مشاهده بیش از ۵۰۰ فایل فرمت بدون نیاز به نصب برنامه خاص و بصورت تحت وب

 ●پیاده سازی استانداردهای حوزه اسناد، بایگانی و کتابخانه دیجیتال

 ●یکپارچه سازی با سایر سامانه ها نظیر اتوماسیون اداری